خنک سازی و نمایش دمای فیدترو های الکتریکی جریان بالا

خنک سازی و نمایش دمای فیدترو الکتریکی جریان بالا

فیدتروهای الکتریکی ابزاری هستند که سیگنال ها و جریان های الکتریکی را بین داخل و خارج محفظه خلاء تبادل می کنند. فیدتروها شامل یک یا چند پایه‌ هادی هستند که از داخل یک فلنج خلاء که به خوبی در مقابل نشت هوا آب بندی شده است، عبور می کنند. پایه های رسانا از نظر الکتریکی توسط عایق از فلنج جدا شده اند. این عایق ها که اکثرا از جنس سرامیک می باشند، معمولا شاهد اختلاف فشار قابل توجهی در طول خود هستند. همه سیستم های لایه نشانی تحت خلاء ساخت شرکت پوشش های نانوساختار نیز مجهز به فیدتروهای الکتریکی هستند. در سیستم های لایه نشانی به روش تبخیر حرارتی مدل DTT، معمولا فیدترو الکتریکی جریان بالا استفاده می شود و جریانی در حدود ۱۰۰ امپر از آن عبور می کند.

عبور این جریان بالا در مدت زمان چند دقیقه از فیدترو الکتریکی جریان بالا می تواند موجب گرم شدن آن ها شده و به اورینگ های متصل به آن آسیب برساند. آسیب دیدن اورینگ ها منجر به ایجاد نشت در سیستم خلاء و اختلال در رسیدن به فشار نهایی در سیستم های لایه نشانی تحت خلاء می شود. برای جلوگیری از این مشکلات، فیدترو الکتریکی جریان بالای به کار رفته در سیستم های لایه نشانی در خلاء ساخت شرکت پوشش های نانو ساختار قابلیت خنک سازی با آب را دارا می باشند. علاوه بر این، به منظور احتیاط و ایمنی بیشتر، دمای فیدتروهای الکتریکی جریان بالا در این سیستم ها مانیتور شده و در صورتی که دما به بیش از حد مجاز برسد، منابع تغذیه به صورت خودکار قطع شده و عملیات لایه نشانی متوقف می گردد.

دمای فیدتروهای الکتریکی جریان بالا

دمای فیدتروهای الکتریکی جریان بالا بر روی صفحه اصلی دستگاه نمایش داده می شود. با نمایش این دما، کاربر می تواند در هر لحظه از جریان آب درون سیستم خنک کننده فیدتروها اطمینان حاصل کند و در صورت افزایش دما به بررسی و رفع مشکل بپردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های لایه نشانی تحت خلاء ساخت شرکت پوشش های نانو ساختار به آدرس اینترنتی آن مراجعه نمایید.

NSC DTT full face

Leave a Comment